Компаниите влагат ресурс да разберат защо някой иска да се присъедини към тях или защо някой е решил да напусне. На входа и на изхода на организацията. Това е важно, безспорно. Също толкова важно е да знаете защо остават тези, които остават. Има три ползи от тези разговори.
- Ще сте наясно кои хора ще помогнат за постигането на целите на организацията и с какво могат и искат да допринесат.
- Чрез индивидуалния разговор знаете какво е ценното за отделния човек Ценността не е еднаква за всички. Ще помогнете личната му мотивация.
- Ще предоставите емоционална подкрепа. Сравнително по-лесно е за хората, които напускат и тръгват към промяна с позитивно очакване. По-трудно е за оставащите. Те често скърбят и се нуждаят от подкрепа и нова енергия.
Водете индивидуални разговори за смисъла и свързаността в 4 аспекта: фирмата, екипа, взаимоотношението с мениджъра и самата работа на човека.