Дрямка от 20 минути ще ви зареди с енергия. Не бива да е повече, защото тогава започва дълбокия сън и може да се почувствате дори по-уморени. Сложете си аларма. Най-добре е дрямката да е след обяда и в ранните следобедни часове. Кръвното ви налягане е вероятно да падне след дрямка, затова е добре веднага щом станете да изпиете чаша вода или кратки упражнения, за да раздвижите кръвта си. Може да изпиете кафе точно преди да дремнете. Ефектът от кофеина тялото ви ще усети след 20 мин и така ще имате допълнителна енергия като станете.

Дрямката ще повиши способността ви да се концентрирате, ще подобри паметта ви и ще сте по-продуктивни. Други ползи са, че след такава дрямка за енергия, ще имате и по-добро настроение, ще сте по-спокойни и ще намалите нивото на стрес. Дрямката намалява и риска от инфаркт и инсулт. Освен енергията, която ще ви даде, дрямката ще ви помага да запазите младежкия си вид. В английския език е известна като „сън за красота“. Ще се отрази и на теглото ви, тъй като уморените хора са склонни да ядат мазно, а достатъчния сън помага за загуба на теглото.