Водещите разговарят за промяна на културата при промяна на бизнес модела и жизнения цикъл на организацията.

Водещите разговарят за промяна на културата при промяна на бизнес модела и жизнения цикъл на организацията. Диляна: Когато се промени стратегията, поради нов бизнес модел или навлизането на фирмата в нов етап от жизнения цикъл, се променя и културата, защото тя е...

повече информация

ВОДЕЩИТЕ РАЗГОВАРЯТ ПО ТЕМАТА ЗА УПРАВЛЕНИЕТО НА КОМПАНИЯТА И КУЛТУРАТА Ѝ.

Диляна: Цел в акселераторите е да събере теорията и практиката. Ти си сред най-успешните бизнес лидери и предприемачи у нас. За теб какво е културата на организацията? Стефан: Тя е част от идеята за създаването на  компания. Тя е базовите правила, по които да...

повече информация

Водещите разговарят за ролята на изпълнителния директор за изграждане на високопроизводителен екип и култура в условията на дигитализация.

Диляна: Запечатало се е в паметта ми, че Главният изпълнителен директор на eBay се обяви за Главен културен директор (Chief Cultural Officer), за да подчертае личната си ангажираност към промяната на културата. Разбирането какво е културата, как влияе на резултатите и...

повече информация

Водещите разговарят за стиловете организационна култура.

Венцислав: Една от задачите на лидерските акселератори като формат е да дава съвременна информация. Затова ли избра да представиш този модел, който е сред 10 книги, които Харвард определя като задължителни за 2019 (Harvard Business Review's 10 Must Reads 2019 book )?...

повече информация

Водещите разговарят за организационната култура на мултинационалната компания и как тя да бъде успешна в България.

Диляна: Какво проваля мултинационалните компании в България? Чавдар: Надменност, самовлюбеност, че понеже сме го правили по този начин другаде и е носило резултат, то и в България ще го правим така, без да се отчитат въобще локалните особености и заблуждавайки себе си...

повече информация

Водещите разговарят за предизвикателствата пред културата на изграден екип с нов ръководител.

Диляна: Когато нов ръководител поеме един екип, това обикновено е за да постигне нови цели. Но нови цели със стария екип. И се изправя пред множество въпроси, които ще обсъдите в групата, която ти ще модерираш. Коя е твоята отправна точка? Eкатерина: Направо ще...

повече информация

Водещите разговарят за риск културата и управлението на риска. 

Диляна: Консултанти и учени от цял свят проповядваме, че културата е устойчивото конкурентно предимство, както и сме нарекли мега акселератора. А в последните години твърдим, че не управляват мениджърите, а управлява културата. Ти си ръководител от бизнеса. Ти как...

повече информация

Водещите разговарят за това как културата  на организацията се отразява при подбора, наемането и освобождаването на служители.

Диляна: Едни от клиентите ми искат да дадат на рекрутърите си точно описание на ценностите, за да им подбират кандидатите според тях. За тях е проблем, когато назначат човек с добра професионална квалификация, който след известно време се оказва, че не може да се...

повече информация

Водещите разговарят за токсичните култури.

Диляна: Използваме метафората, че културата е имунната система на организацията. Ако имунната система е здрава, организацията може да устои на всякакви „вируси“ от вън и дори да излезе по-силна от трудност или криза, т.е с имунитет. Ако имунната система е слаба,...

повече информация

Водещите разговарят за иновацията като промяна на културата на организацията

Диляна: Защо иновацията е управление на промяната именно на културата? Aкош: Иновацията не се случва за един ден, а е управляван процес от сериозни и планирани действия. И хората, които извършват действията, биват въвлечени и ангажирани. А когато хората стават такива,...

повече информация

Водещите разговарят за организационната култура на търговците в България.

Диляна: При управлението на търговските екипи е необходим по-различен мениджърски стил. Това е един от изводите в твоето изследване. Ще представиш сравнение между проучванията си от 2012 и 2019. С какво се отличават търговците от останалите професии? Явор: Търговците,...

повече информация

Водещите разговарят за културата на продуктивност.

Диляна: 89% от изследвани от Харвард фирми смятат, че имат или искат да имат т.нар. култура „Резултати“, т.е фокусирана върху цели и постижения. Същото показват и нашите наблюдения на клиентите ни, но мислиш ли, че е валидно за фирмите в България като цяло? Венци:...

повече информация

Водещите разговарят за организационната култура в България.

Диляна: Правил си няколко представителни изследвания за страната ни. Променя ли се националната ни култура? Цветан: Да, променя се, макар че културата е нещо много-много устойчиво. Ще използвам за илюстрация „поведението“ на четирите основни измерителя по Х. Хофстеде...

повече информация

Културата на доверие в екипа.

Диляна: Малко ти завиждам за темата на дискусията, която ще модерираш. Когато започнахме да работим в темата за доверието една статистика, публикувана в The Risk Universe, ме стресна. Почти 60% от респондентите на  глобално изследване определят като причина за ниското...

повече информация

Как културата на организацията печели лоялни клиенти

Диляна: С първия си въпрос искам да провокирам. Защо културата, а не маркетингът печели клиенти? Христо: Защото целта на всеки бизнес и организация е не просто да спечели клиентите еднократно, а да ги ангажира дългосрочно. С други думи, да създаде лоялни клиенти,...

повече информация
Абонирайте се

Абонирайте се

за нашите публикации и информация за предстоящи събития

Група

Вие се абонирахте успешно